Terkini

gempak

RENUNGAN

KESIHATAN

PELIK

Thursday, June 12, 2014

Baca Ini!!! Sambutan Karnival Piala Dunia bermula di Brazil dengan Susunan Pel@cur (5 gambar)

pelacur di barazil yang sedang tunggu customer
ISu penjualan harga diri oleh wanita di barzil menjadi semakin rancak seperti dibincang disini
bintang Porn# terkenal Brazil

Dalam inisiatif lain, bekas pelacur Gabriela Leite iaitu pengasas organisasi  Davida merupakan sebuah badan bukan kerajaan (NGO) telah menyokong pekerja seks di Brazil dengan mempertahankan hak-hak pelacur, mengawal perdagangan dan menentang imej buruk selaian penganiayaan terhadap golongan itu.
Pendekatan Leite berbeza berbanding dengan kebanyakan NGO. Pada 2005, Leite, melancarkan jenama fesyen dipanggil  Daspu  iaitu singkatan bagi das Putas, yang bermaksud “dari pelacur”.
masih mencari customer
Jenama itu akhirnya muncul jenama terkemuka di peringkat antarabangsa. Setiap hasil penjualan jenama tersebut kira-kira AS40 juta dolar (RM121 juta) disalurkan kempen memerangi HIV /AIDS.
pelacur di brazil selalu berada di dinding bangunan
Ironinya, pelacur di bawah organisasi Davida diiktiraf dalam dunia peragaan sekali gus menjadi persembahan berprestij lalu membuka mata pereka fesyen terkemuka dunia untuk melamar mereka dalam menjayakan pertunjukan pentas. namun begitu kajian kes rogol di sana adakah seperti di malaysia?/??seperti disini..
pelanggan terdiri dari pelancong asing
mungkin pekerjaan mereka halal oleh negara mereka...namun dari segi moral dan akhlak. perniagaan pelacuran membuat banyak kesan negatif yang lain seperti penullaran HIV dan AIDS

No comments:

Designed By