Terkini

gempak

RENUNGAN

KESIHATAN

PELIK

Wednesday, July 23, 2014

KAJOL TIRUAN TIDAK BERPUASHATI DENGAN DENDA YANG DIKENAKAN TERHADAPNYA

 
Penyanyi dikir barat moden yang terkenal di Kelantan, Mohd Hafiz Jafri,
 atau lebih dikenali dengan nama pentas ‘Kajol’ 


Persembahan Mohd Hafiz di pentas dikir barat di negeri ini menimbulkan kontroversi apabila beliau mengadakan persembahan dikir barat moden berirama Hindi.



 beliau yang juga Orang Asli suku Temiar dari Rancangan Penyusunan Semula (RPS) Orang Asli, Kuala Betis, Gua Musang, mampu menyanyi dengan nada suara wanita.



"“Saya bukan buat-buat suara macam perempuan, sebaliknya suara saya memang nyaring menyerupai suara wanita walaupun saya lelaki. Jadi, salahkah saya?".



“"Saya tetap dengan imej yang ada pada diri saya, kerana ia semula jadi dan bukan dibuat-buat. Saya juga tidak minta dilahirkan begini,”" katanya. Kajol tiruan ini juga didenda dengan hukuman yang lebih berat baca disini.

No comments:

Designed By