Terkini

gempak

RENUNGAN

KESIHATAN

PELIK

Thursday, August 14, 2014

FENOMENA JILBOOBS DIKALANGAN WANITA SUKA TAYANG

 

Jilboobs adalah satu fenomena wanita yang bertudung dengan sengaja mendedahkan bahagian payudara sebagai satu pemakaian tudung yang melanggar etika bertudung yang dituntut syariat islam.
Terdapat juga group maya yang menampilkan pelbagai gaya pemakaian tudung yang sengaja mendedahkan bahagian payudara sebagai tarikan kepada kaum adam. Kaum lelaki yang sedia miang itu akan meninggalkan komen yang bersifat biadap dan tidak menghormati wanita. 
Admin beranggapan bahawa gambar jilboobers itu dicuri atau di ambil di akaun facebook wanita yang menggayakan pemakaian tudung yang tidak patuh syariat islam itu.
Pemilik group facebook yang menampilkan gambar2 jilboober ini perlu di ambil tindakan yang tegas kerana menghimpunkan gambar mangsa yang tidak bersalah dan menjadi pembakar nafsu lelaki miang di alam maya.
Apa yang memgecewakan..peranan pemakaian tudung itu tidak berkesan kerana tidak menutup bahagian dada wanita itu. Admin berharap para jilboober ini mendapat hidayah supaya mengenakan tudung secara betul dan mengikut syariat yang sedia ada.
Semoga mendapat kesedaran kepada jilboober supaya insaf....

SUMBER

No comments:

Designed By